Feb 8, 2010

Kinderboerderij De Werf, Amsterdam

In dutch this time, for a good cause. Please save 'kinderboerderij De Werf'.

"Beste vrienden en collega's...

Een noodoproep namens mijn grote hobby/passie/echte leven - Kinderboerderij de Werf in Amsterdam Watergraafsmeer.
De locale stadsdeel heeft onze verzoek voor een verhoging van de subsidie afgewezen. Dit betekent dat wij een grote gaat hebben in onze budget. We moeten 30.000 euro zien te werven of we moeten sluiten per 1 augustus.
De kinderboerderij is 15 jaar geleden begonnen als een buurtinitiatief en is 7 dagen per week open en gratis! Om aan moderne eisen, zowel wettelijk als social, te voldoen hebben we onlangs geinvesteerd in een nieuwe kantine en de professionele opleiding van twee beheerders. We hebben een duidelijke visie voor de toekomst waarbij meer activiteiten voor en door de buurt en meer educatieve programma's op het agenda staan. Doch met slechts een waarderingsdonatie van de stadsdeel komen wij niet. We zijn daarom deze week begonnen met een sponsoractie waarbij ik ook deze gelegenheid neem om iedereen die ik ken schaamteloos te vragen om een bijdrage.

Ik hoop dat ik iedereen kan bewegen om minimaal E25,- te doneren voor de toekomst van de kinderboerderij. Details zijn in de bijgevoegde folder!

Alvast bedankt!"




No comments:

Post a Comment